Lek Afloflarmu na zaburzenia erekcji ze spotem wygenerowanym przez AI
Koncern farmaceutyczny Aflofarm prowadzi kampanię leku na zaburzenia erekcji Inventum Max z wykorzystaniem spotu wyprodukowanego przez sztuczną inteligencję.
Reklama emitowana jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.
Aflofarm rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym Supermassive, specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max.
Reklama promująca Inventum Max przedstawia animowane zwierzęta – barany, owcę i koguta – prowadzące humorystyczną rozmowę nawiązującą do produktu.
– Aflofarm przyszedł do z gotowym skryptem. Naszym zadaniem było więc przekucie pomysłu w finalną realizację: wypracowanie estetyki, dramaturgii spotu – w sposób przypominający pracę nad tradycyjnym materiałem reklamowym, jednak tylko przy użyciu AI – mówi Michał Kisielewski, chief creative officer w Supermassive.
Sztuczną inteligencję Aflofarm wykorzystał w swojej kampanii reklamowej po raz pierwszy.
Kampania jest emitowana od stycznia 2025 w telewizji i mediach online. Za zakup mediów odpowiada Starcom.
Dołącz do dyskusji: Lek Afloflarmu na zaburzenia erekcji ze spotem wygenerowanym przez AI