SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale

W trzech pierwszych kwartałach 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w trzech pierwszych kwartałach 2018 roku wyniosła 132 628 egz. W porównaniu do trzech pierwszych kwartałów 2017 roku była ona niższa o 14,98 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu - wynoszący 23,71 proc. i średni wynik na poziomie 101 661 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 19,02 proc. do 78 196 egz.

Ostatni był „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 44 754 egz., po spadku o 26,08 proc. - największym w zestawieniu.

We wrześniu 2018 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Show”, wyniosła 137 826 egz., po spadku o 16,06 proc. Drugą pozycję zajęło „Party” (120 656 egz., w dół o 17,07 proc.), a podium uzupełniają Sukcesy i Porażki” (Wydawnictwo Bauer; 74 562 egz., - 6,77 proc.).

Najwięcej również i tutaj stracił „Flesz” - było to 26,67 proc. do 39 107 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edyta
wszędzie Majdany więc nie dziwo że wszystkim spada ile można o nich czytac?
odpowiedź
User
TOJA
CZESC
]
odpowiedź
User
TONIEJA
CZESC
][/QUETREWS NO TO PA
odpowiedź