Partner of Promotion, dsk i ClickAd Interactive wygrały przetarg na kampanię "Bezpieczny przejazd"
Agencje Partner of Promotion, agencja reklamowa dsk i ClickAd Interative wygrały przetarg spółki Polskie Linie Kolejowe na realizację kampanii społecznej pod hasłem "Bezpieczny przejazd". Jej budżet wynosi 14,76 mln zł.
Przetarg PKP PLK podzielony był na cztery części, z których poszczególne dotyczyły: strategii i kreacji, materiałów drukowanych, obsługi medialnej oraz działań public relations i event marketingu.
W części dotyczącej strategii i kreacji wygrały agencje Partner of Promotion i dsk, w części dotyczącej obsługi medialnej - ClickAd Interactive, w części dotyczącej public relations i event marketingu - dsk i Partner of Promotion.
Nie wybrano żadnej agencji w części dotyczącej materiałów drukowanych.
Łączny budżet zaplanowanej kampanii wynosi 14,76 mln zł.
Zaplanowana na ten rok kampania "Bezpieczny przejazd" realizowana będzie po raz drugi. Pierwszą jej odsłonę prowadzoną w 2019 roku prowadziły agencje Partner of Promotion i dsk.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion, dsk i ClickAd Interactive wygrały przetarg na kampanię "Bezpieczny przejazd"