SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion wygrywa przetarg Instytutu Żywności i Żywienia

Agencja Partner of Promotion w ramach wygranego przetargu zrealizuje na rzecz Instytutu Żywności i Żywienia kampanię edukacyjną „Zrób pierwszy krok do zdrowia – pikniki edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej".

Do zadań agencji należą m.in. opracowanie konceptu kreatywnego wydarzeń, przygotowanie strategii komunikacji, realizacja serii pikników edukacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii informacyjnej w regionach, w których realizowane będą wydarzenia.

Kampania ma na celu budowanie świadomości Polaków w zakresie zdrowej diety i aktywności fizycznej oraz promocję bezpłatnych porad dietetycznych, udzielanych przez internet w ramach Centrum Dietetycznego Online NCEŻ. Pikniki zorganizowane zostaną w dziesięciu polskich miastach, w których wskaźnik nadwagi wśród dzieci jest najwyższy.

Projekt potrwa do końca tego roku.

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion wygrywa przetarg Instytutu Żywności i Żywienia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl