SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ostatni sezon „Usta Usta” z najwyższą widownią

Trzeci i ostatni sezon serialu „Usta Usta” oglądało w TVN średnio 2,11 mln widzów, więcej niż dwie poprzednie serie. Wpływy z reklam wyniosły 11,7 mln zł.

Trzeci sezon produkcji „Usta Usta”, emitowany w telewizji TVN od marca we wtorki o 21.30, miał średnio 15,17 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,78 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem stacja miała w tym paśmie odpowiednio 14,69 proc. i 17,53 proc. udziału.

Usta Usta
DATA AMR SHR % SHR / 16-49
01-03-2011 1933586 13,58% 16,56%
08-03-2011 1802186 13,40% 18,08%
15-03-2011 1933266 14,20% 19,32%
22-03-2011 2072148 15,57% 19,20%
29-03-2011 1872000 12,99% 17,85%
05-04-2011 2150826 15,07% 19,41%
12-04-2011 2190717 15,78% 19,86%
19-04-2011 2327756 17,21% 22,34%
26-04-2011 2306067 17,12% 22,56%
03-05-2011 2488946 16,72% 22,07%
średnio 2109512 15,17% 19,78%
średnio 2009 2041532 14,69% 17,53%


Pierwszy sezon „Usta Usta” emitowany wiosną 2010 roku (w soboty o godzinie 20.00) śledziło 2 mln widzów, drugi nadawany jesienią (we wtorki o 21.30) 1,78 mln osób.

Sezon AMR SHR% SHR / 16-49
Wiosna 2010 1994676 14,88% 19,86%
Jesień 2010 1782823 12,58% 16,48%
Wiosna2011 2109512 15,17% 19,78%


TVN podczas emisji serialu „Usta Usta” wiosną był stacją drugiego wyboru. Liderem w obu grupach okazała się Dwójka nadająca „Magazyn Expresu Reporterów” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Konkurencja AMR SHR% SHR / 16-49
TVP2 3557131 25,62% 20,30%
TVN 2109512 15,17% 19,78%
TVP1 1927496 13,88% 12,77%
POLSAT 1861907 13,41% 14,92%


Produkcję oglądały głównie kobiety, mieszkańcy miast, osoby legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym.

Profil TVN ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,70% 68
Kobiety 67,30% 130
Wiek  4-9 2,14% 36
 10-15 4,33% 64
16 - 19 3,57% 64
20 - 24 4,20% 53
25 - 29 11,42% 128
30 - 34 11,88% 143
35 - 39 12,15% 165
40 - 44 9,53% 149
45 - 49 6,28% 91
50 - 54 6,69% 83
55 - 59 9,19% 119
60+ 18,62% 92
Wlk. miasta Wieś 27,56% 70
< 50 tys. 23,81% 99
50-100 tys. 10,03% 117
100-200 tys. 8,65% 107
> 200 tys. 29,95% 149
Zawód Top management 13,83% 159
Pracownicy średniego szczebla 23,19% 154
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,46% 87
Emeryci 24,52% 95
Inni 20,99% 68
Wykształcenie Podstawowe 42,15% 93
Średnie 32,33% 109
Wyższe 19,05% 152
Inne 6,47% 51

 


Produkcja była adaptacją oryginalnego serialu „Cold Feet”, emitowanego w Wielkiej Brytanii w latach 1997-2006 w kanale ITV. Głównym bohaterem był Adam (Paweł Wilczak), który znalazł swoją wymarzoną Julię (Magdalena Różczka). Poprzez tę dwójkę widzowie poznawali pozostałe pary: Izę i Piotrka (Sonia Bohosiewicz, Wojciech Mecwaldowski) oraz Agnieszkę i Krzysztofa (Magdalena Popławska, Marcin Perchuć). Każda z nich przechodziła różne fazy związku - od pierwszego flirtu, aż po poważne zawirowania małżeńskie.

Dołącz do dyskusji: Ostatni sezon „Usta Usta” z najwyższą widownią

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ANKA
MÓJ ULUBIONY SERIAL!!! SZKODA, ZE JUŻ SIĘ SKOŃCZYŁ :O(
0 0
odpowiedź
User
Mięso
prawie połowa widzów z podstawowym wykształceniem, nieźle.
0 0
odpowiedź
User
Ma
Szkoda że to już koniec... Wprawdzie nie był to strikte rozrywkowy serial, ale naprawdę można było przy nim spędzić wtorkowe wieczory a ni w niektórych momentach zrywać boki ze śmiechu.
Szkoda, szkoda...
0 0
odpowiedź