Nowa kampania promująca Oscillococcinum od Boiron
Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą jeden z najbardziej znanych produktów w swoim portfolio - Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
W celu zaangażowania użytkowników z grupy docelowej, w kampanii zostały wykorzystane digitalowe kanały mediowe – 15-sekundowy spot wideo na YouTube, 30-sekundowy spot wideo w programmatic VOD, dodatkowo wspierana jest ona emisją display optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę oraz emisją angażujących formatów rich mediowych.
Zaplanowane działania mediowe potrwają do końca listopada. Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group) a materiały kreatywne przygotował klient. Za markę Ocillococcinum w Boiron odpowiada Monika Herynowska, dyrektor działu marketingu.
Oscillococcinum jest lekiem stosowanym w profilaktyce przeziębienia oraz leczeniu objawów grypy, przeziębienia i infekcji grypopodobnych.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania promująca Oscillococcinum od Boiron