Orange w nowej kampanii promuje pakiet Love Mini z Netflixem
Wystartowała nowa kampania Orange promująca pakiet Orange Love Mini z Netflix. Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett (Publicis Groupe), media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media (Group One).
W spocie zrealizowanym w konwencji największych hitów filmowych znanych z platformy streamingowej Netflix, opowiedziano historię mężczyzny, który korzystając z pakietu Orange Love Mini z Netflix i oglądając seriale w domowym zaciszu, przenosi się do filmowego świata. W produkcji odwzorowano scenografię, światło i nastrój seriali "Wiedźmin", "Stranger Things" oraz "Królewski Gambit", a w roli mężczyzny wystąpił Piotr Głowacki.
Za kreację spotów w reżyserii Państwa Rodzeństwa odpowiada agencja Leo Burnett, we współpracy z Orange Polska, a produkcję zrealizowało Tyrka Studio. Za post produkcję odpowiada studio Orka, a za udźwiękowienie spotów Lunapark.
Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu, oraz na nośnikach OOH.
Dołącz do dyskusji: Orange w nowej kampanii promuje pakiet Love Mini z Netflixem