Mistrzowie zakupów elektroniki w reklamach OLX.pl (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego OLX.pl. Bohaterami spotów są ludzie, którzy na tej platformie kupili używany sprzęt elektroniczny.
W reklamach są pokazywane różne osoby, które na OLX.pl kupiły używane urządzenia komputerowe, RTV i AGD. Każda z tych osób jest przedstawiana jako mistrz, z motywem animowanych ciemnych okularów kojarzącym się z filmikami z serii „thug life”.
Kampania podkreśla, że na OLX.pl w atrakcyjnych cenach dostępny jest używany sprzęt, który działa równie dobrze jak nowy.
- Każdy, kto korzysta z serwisu to dla nas #mistrz. To słowo-klucz, które najlepiej oddaje spryt i zaradność użytkowników. Hasło kampanii brzmi „Kupuj elektronikę jak #mistrz. Z OLX”, a bohaterowie naszych spotów zwykli ludzie, dumni z dokonanych, codziennych wyborów. Chcemy zarażać taką postawą i wierzymy, że znajdzie ona szerokie grono zwolenników, którzy też zechcą poczuć się mistrzami - tłumaczy Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX.
W lipcu OLX.pl wprowadził opłaty za wystawianie ofert w dziale elektroniki. Za darmo można opublikować maksymalnie 3-5 ogłoszeń w ciągu miesiąca, za kolejne trzeba płacić, kupując je pojedynczo lub w pakietach.
W minionym roku obrotowym Grupa OLX, do której oprócz OLX.pl należą serwisy otoMoto.pl i otoDom.pl, zanotowała 487,8 mln zł wpływów netto ze sprzedaży (po wzroście o 60,4 proc. w skali roku) oraz 138,87 mln zł zysku netto (wobec 68,56 mln zł rok wcześniej).
Działania reklamujące OLX.pl obejmują głównie telewizję oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, realizacją spotów - dom produkcyjny F25, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM.
Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. OLX.pl zanotował 13,5 mln realnych użytkowników i 1,47 mld odsłon, a aplikacja mobilna serwisu - 3,42 mln użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Mistrzowie zakupów elektroniki w reklamach OLX.pl (wideo)