Olga Frycz w reklamie Brita (wideo)
Aktorka Olga Frycz została twarzą kampanii reklamowej Brita, marki produktów do filtrowania wody. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

Platforma “Brita. Lubię ją.” obejmuje serię spotów telewizyjnych, digital oraz materiały POS.
Realizacja koncepcji jest wynikiem pozytywnych wyników badań konceptu kreatywnego.
- U podstaw nowej platformy komunikacyjnej Brity leży koncept lubienia siebie, czerpania radości z życia oraz świadomych wyborów podejmowanych w zgodzie ze sobą i swoim stylem życia. Brita pomaga w osiągnięciu takiego stanu poprzez dbanie o dobre samopoczucie swoich konsumentów, a wybór jej produktów to tylko jeden z przejawów podejmowania decyzji dobrych dla siebie i otoczenia. Tym samym, w przekazie kampanii istotne miejsce zajmuje troska o dobro ludzi i planety, a są to wartości bliskie marce. - mówi Józek Dutkiewicz, creative director w Scholz & Friends Warszawa, agencji odpowiedzialnej za przygotowanie kampanii.
Dołącz do dyskusji: Olga Frycz w reklamie Brita (wideo)