882 tys. widzów programu „My Way” z Edytą Górniak. TVN stacją trzeciego wyboru
Nowy program „My Way” z Edytą Górniak gromadził średnio 882 tys. widzów, o 650 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,61 mln zł.
Program „My Way” nadawany był w TVN w środy o godz. 21.30, w okresie od 30 października do 18 grudnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 882 tys. widzów, co przełożyło się na 6,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię zgromadził odcinek z 27 listopada br., który przyciągnął przed ekrany 1,01 mln widzów.
Dla porównania, emitowany w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. reality-show „Ameryka Express” gromadził średnio 1,53 mln widzów, co przekładało się na 12,77 proc. udziału w 4+ i 18,34 proc. w 16-49. Program „My Way” stracił 650 tys. oglądających.
TVN w paśmie nadawania „My Way” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 18,84 proc., nadająca w tym czasie końcówkę „Na dobre i na złe” oraz początek „Na sygnale”. Druga była TVP1 (9,65 proc.; gł. widowisko „Wielki test” i transmisje sportowe), a czwarty - Polsat (5,17 proc.; „Zawsze warto” i filmy fabularne).
Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajęła miejsce drugie.
Wpływy z reklam przy premierowych odcinkach programu wyniosły 5,61 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Widzowie w nowym programie TVN mogli śledzić zmagania Edyty Górniak w kursie na prawo jazdy, który odbywał się na terenie Warszawy. W przygotowaniach do kursu oraz egzaminów celebrytce towarzyszyli trenerzy ze Skoda Auto Safety - Filip Raszewski i Dawid Zawadzki. Piosenkarkę wspierał również syn Allan.
„My Way” składa się z ośmiu odcinków, a w ostatnim Górniak zdała państwowy egzamin na prawo jazdy.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: 882 tys. widzów programu „My Way” z Edytą Górniak. TVN stacją trzeciego wyboru