SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Sport liderem we wrześniu, duży wzrost Eurosportu 1

W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał nSport+, z kolei najwięcej stracił Fightklub - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVP Sport we wrześniu 2020 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zmniejszył się o 47,54 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Eurosport 1, którego udział wzrósł o 31 proc. do poziomu 0,51 proc.

Na trzecią lokatę spadł Polsat Sport. Wynik stacji we wrześniu br. wyniósł 0,42 proc. Zmniejszył się o 60,71 proc.

Piąty był nSport+, który awansował z miejsca ósmego. Stacja pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 93,75 proc. do 0,19 proc.

Najwięcej stracił z kolei Fightklub, którego udział zmalał o 75 proc. do 0,003 proc. Stacja spadła z 15. na 17. lokatę.

Rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 2,78 proc. Względem września 2019 roku strata wyniosła 30,95 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce we wrześniu br. też zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 0,58 proc., po spadku o 53,12 proc.

Drugi był Polsat Sport (0,31 proc.; - 64,85 proc.), a podium uzupełnia Eleven Sports 1 (0,28 proc.; - 9,77 proc.).

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 2,22 proc. (spadek o 36,68 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP Sport liderem we wrześniu, duży wzrost Eurosportu 1

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bawół
Sport, podobnie jak filmy", coraz szybciej przechodzą do internetu. Publicystyka sportowa, np. "Kanał Sportowy", często duzo powyżej 30 tys. odtworzeń, a w tv to ok 30. Nie mówiąc o JAKOSCI widza. W TV to często przypadkowy widz, w internecie, ktoś, kto specjalnie szuka programu.
odpowiedź
User
Bawół
Sport, podobnie jak filmy", coraz szybciej przechodzą do internetu. Publicystyka sportowa, np. "Kanał Sportowy", często duzo powyżej 30 tys. odtworzeń, a w tv to ok 30. Nie mówiąc o JAKOSCI widza. W TV to często przypadkowy widz, w internecie, ktoś, kto specjalnie szuka programu.

Kanał Sportowy - mailo być 300 tys
odpowiedź
User
Henio
Dynamika pokazuje ilu respondentów odpowiada za oglądalności tych stacji. W ich przypadku wielkość panelu jest niewystarczająca. W zasadzie z tego powodu powyższa analiza nie ma większego sensu.
odpowiedź