HGTV na czele oglądalności kanałów lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Style
We wrześniu 2020 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było HGTV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał BBC Lifestyle, a na czele spadków uplasowało się E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział HGTV w rynku telewizyjnym we wrześniu 2020 roku wyniósł 0,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do września 2019 roku wynik zwiększył się o 17,04 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 4,63 proc. i wyniósł 0,52 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,44 proc., uzupełnia TVN Style. Wynik kanału zmalał o 21,61 proc. We wrześniu ub.r. stacja była wiceliderem.
Na ósmej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja BBC Lifestyle, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 53,85 proc. do 0,08 proc.
Z kolei najwięcej stracił kanał E!, który w rankingu był ostatni. Jego wynik zmalał o 50 proc. do 0,012 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera we wrześniu br. utrzymał kanał TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,64 proc., po spadku o 29,54 proc.
Drugi był kanał Polsat Play (udział stacji względem września ub.r. spadł o 4,60 proc. do 0,60 proc.), a podium uzupełnia HGTV (+ 3,30 proc. do 0,59 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 110 proc. do 0,06 proc., też zanotowała tutaj stacja BBC Lifestyle. Najwięcej w tym ujęciu też stracił kanał E! - było to 50 proc. do 0,02 proc.
Dołącz do dyskusji: HGTV na czele oglądalności kanałów lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Style
To prawda, ale YouTube jest mniej prestiżowy