„Od Opola do Opola” traci widzów z odcinka na odcinek, ale TVP1 jest liderem rynku
Muzyczne show „Od Opola do Opola” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 690 tys. widzów. Jak na razie produkcja daje Jedynce pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, ale jej wyniki spadają z odcinka na odcinek.
Nowe muzyczne show „Od Opola do Opola” na antenie TVP1 oglądać można w soboty o godz. 17.55, począwszy od 14 kwietnia br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 690 tys. osób, co przełożyło się na 8,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,33 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność audycji spada z odcinka na odcinek - pierwszy z nich śledziło 858 tys. osób, drugi - 653 tys., a trzeci - 559 tys.
Jedynka w paśmie nadawania „Od Opola do Opola” jak na razie zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN, który emitując wtedy „36,6”, osiąga 7,52 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 („Panorama”, „Pogoda”, „Sport” i kulisy „Postaw na milion”; 6,89 proc.), a czwarty - Polsat („SuperPies” i „Chłopaki do wzięcia”; również 6,89 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce trzecie.
„Od Opola do Opola” to rozrywkowy program promujący polską piosenkę i festiwal w Opolu, którego gospodarzami zostali Andrzej Krzywy i Ifi Ude.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Dołącz do dyskusji: „Od Opola do Opola” traci widzów z odcinka na odcinek, ale TVP1 jest liderem rynku
Ciągle te same twarze walczące o cytowalność w mediach... a nad tym wszystkim unosi się układowy smrodek na linii oligopol fonograficzny - media - festiwale - imprezy organizowane przez samorządy.