Nowy Ford Fiesta
W drugiej połowie listopada ruszyła kampania Forda Fiesta - nowewcielenie ikony motoryzacji koncernu z Detroit. To kolejny modelzaprojektowany zgodnie z kanonem wzornictwa Kinetic Design.
Kampania wspierająca obejmuje prasę lifestylową, stronę www,materiały POS w galeriach handlowych i salonach oraz dwie akcjeaktywacyjne. Ekspozycje odbywają się w 50 centrach handlowych.Towarzyszy im konkurs dla wszystkich, którzy zechcą odbyć jazdępróbną.
Celem działań jest wsparcie sprzedaży nowego modelu Fordajeszcze przed inauguracją kampanii launchowej.
Akcja pre-launchowa nowej Fiesty została w całości przygotowanalokalnie. Zarówno strona wizerunkowa jak i aktywacyjna powstała wwarszawskim oddziale Ogilvy Action.
Za kampanię od strony klienta odpowiedzialny jest WładysławWłoszczowski, dyrektor d/s marketingu Ford Polska.
Za obsługę klienta w agencji odpowiada zespół Tomasza Wajszczyka- account directora.
Kreację, przygotował zespół pod kierownictwem Pawła Merecza.
Dom mediowy: Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Nowy Ford Fiesta