SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe pismo dla dzieci na licencji BBC

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek miesięcznik zatytułowany "Magazyn CBeebies". Pismo, którego pierwszy numer ukazał się 4 kwietnia br., wydawane jest na licencji BBC Worldwide i kierowane do dzieci w wieku od 3 do 6 lat.

Tytuł magazynu nawiązuje do nadawanego przez BBC Worldwide kanału telewizyjnego CBeebies, który dostępny jest w Polsce na platformie Cyfrowy Polsat i w sieciach kablowych. Bohaterowie programów tej stacji (m.in. "Dobranocnego Ogrodu", "Teletubisiów", "Braci Koala Smyków", "Fimlbes") obecni są na łamach pisma. W tytule znaleźć można m.in. różnorodne ćwiczenia stymulujące rozwój dzieci, zdjęcia dzieci, które obchodziły ostatnio urodziny, a także kącik dla rodziców, w którym prezentowane są propozycje zabaw i sposoby poszerzania wiedzy dziecka na dany temat. Do miesięcznika dołączana jest zabawka i naklejki.

cbbebies

"Magazyn CBeebies" liczy 24 strony i wydany został w formacie 215x290 mm. Cena pisma to 7,50 zł, a nakład wynosi 50 tys. egz. Redaktor prowadzącą tytuł została Katarzyna Susfał.

Wprowadzeniu miesięcznika na rynek towarzyszy kampania w telewizji (TVP, TVN, TVN Style, Jetix, MiniMini, BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle), internecie (Wp.pl) oraz reklama w pismach własnych Egmontu. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MPG, kreację przygotowała agencja DSK.

Dołącz do dyskusji: Nowe pismo dla dzieci na licencji BBC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl