SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Była szefowa marketingu Eurozetu dołączyła do BBC Studios

Warszawski zespół BBC Studios wzmocniła Agnieszka Szozda - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jako marketing manager będzie wspierała marketingowo kanały nadawcy oraz serwis BBC Player.

Agnieszka Szozda, fot. Agnieszka Mądrachowska Agnieszka Szozda, fot. Agnieszka Mądrachowska

Szozda raportuje do Moniki Wysockiej, head of marketing CEE & MENAT w BBC Studios.

Agnieszka Szozda w ostatnim czasie prowadziła własną działalność gospodarczą. Wcześniej jako szefowa marketingu Grupy Eurozet Agnieszka była odpowiedzialna za promocję, badania i PR produktowy wszystkich marek radiowych Grupy Eurozet. Odpowiadała m.in. za rebranding Radia ZET oraz zmianę Radia ZET Gold w Meloradio.

Agnieszka Szozda pracowała m.in. w A+E Networks i Viacomie

Szozda pracowała również jako head of marketing w A+E Networks Poland, gdzie była odpowiedzialna za promocję kanałów History i CI Polsat, oraz współtworzyła start polskiego oddziału firmy. W przeszłości związana była z Sony Music Entertainment Poland, polskim oddziałem Viacomu (obecnie Paramount) i British American Tobacco.

BBC Studios w Polsce jest nadawcą stacji: BBC First, BBC Brit (filmy,  seriale, programy rozrywkowe i inne), BBC Earth (dokumenty), BBC Lifestyle (programy poświęcone stylowi życia), BBC Cbeebies (seriale animowane i programy dla dzieci). Klienci m.in. Canal+ Polska i Play mogą korzystać z biblioteki wideo na żądanie BBC Player.

Dołącz do dyskusji: Była szefowa marketingu Eurozetu dołączyła do BBC Studios

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
;)
Bardzo fajnie!
7 1
odpowiedź
User
Pik
Jak tak zmieniała radio zet to to super kobita ha poszła za lepszą kasę i tyle
5 1
odpowiedź
User
Anna
Super!! Pracowałam kiedyś z Agnieszką i bardzo sobie cenię jej profesjonalizm i kreatywne działania.
Mega dobry ruch dla BBC!
5 2
odpowiedź