Nowe napoje Fortuna w opakowaniach od Czteryczwarte
Na rynku pojawiła się nowa linia napojów marki Fortuna (Agros-Nova). Za projekt ich opakowań odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Deisgn.
W skład nowej linii napojów Fortuna wchodzą jabłko z papają i trawą cytrynową, cytrusy z trawą cytrynową oraz jabłko z arbuzem i miętą. Pozbawiono je cukru i słodzików, a sok owocowy połączono z wodą mineralną. Napoje są oferowane w opakowaniach 0,5 l.
Kolorem wiodącym opakowań jest biel. W górnej części kartonika przedstawione są owoce połączone z wodą mineralną, a także odświeżone logo Fortuna. Zostało ono pozbawione dodatkowych elementów takich jak koniczyna czy kolor żółty, ale zachowano w nim czerwoną kolorystykę i liternictwo.
Identyfikacja wizualna
Dołącz do dyskusji: Nowe napoje Fortuna w opakowaniach od Czteryczwarte