SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czteryczwarte zmienia się w 4/4 i staje się grupą

Agencja brandingowa Czteryczwarte rozszerza swoją ofertę, integrując pod swoją marką kolejne podmioty. Powstaje niezależna grupa komunikacji marketingowej 4/4. Obecnie w strukturach grupy 4/4 znajdują się specjalistyczne zespoły: 4/4branddesign, 4/4communication (dawniej Ambasada BC) i 4/4picture.

– Mamy plany rozwojowe dla grupy i spółek, pracujemy nad wzmocnieniem kompetencji digital i UX/UI – zdradza Radek Miklaszewski, który do niedawna był związany ze spółkami Omnicom Group, a obecnie jest odpowiedzialny za rozwój oferty w grupie 4/4.

4/4branddesign to studio projektowe, zarządzane przez Zuzannę Stępień – managing director. Agencja od ponad 25 lat specjalizuje się w pracy z markami w zakresie strategii, projektowania opakowań i identyfikacji wizualnej. Tworzy marki od podstaw i rozwija już istniejące, pracując dla różnorodnych klientów polskich i zagranicznych. 4/4branddesign to zespół projektantów pod opieką dyrektora kreatywnego Piotra Kani.

Czteryczwarte integruje ofertę

4/4communication to z kolei strategiczna agencja reklamowa 360 specjalizująca się w sprawnej realizacji bieżących działań komunikacyjnych, zarządzana przez Artura Marcinkowskiego – managing i creative directora. Ostatnio do agencji dołączyli: Aneta Szeweluk – doświadczona i utytułowana art director, a obecnie head of creation, a także Romek Lubczyński – client service director, odpowiedzialny za implementację digital i wielopoziomową obsługę kampanii reklamowych. W przeszłości m.in. marketer pracujący w firmach technologicznych i dyrektor zarządzający agencji Wunderman (grupa Y&R).

4/4picture jest za to domem produkcyjnym zarządzanym przez Roberta Getlera – managing directora. 4/4picture działa w ścisłej symbiozie z zespołami grupy 4/4, obsługuje procesy produkcyjne i postprodukcyjne w zakresie audio, video i digital. Zatrudnia motion designerów, artystów 3D i VFX, art directorów, programistów i project managerów.

Spółki z grupy 4/4 obsługują znane marki: m.in. Ambra, Bakalland, Butchers, Coty, Dolina Dobra, Herbapol Lublin, Intermarche, Lewiatan, Media Expert, Mieszko, PKO BP, PKOl, Grupa Polsat – Polkomtel, Cyfrowy Polsat, SCA PR Polska, Wyborowa. 

Dołącz do dyskusji: Czteryczwarte zmienia się w 4/4 i staje się grupą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl