Nowa kampania Volvo
9 marca Volvo uruchamia ogólnoeuropejską kampanię reklamowąpromującą markę samochodów C70, uwzględniającą m.in. reklamyprasowe zawierające specjalnie zintegrowany kod paskowy QR (QuickResponse).
Kampania szwedzkiego producenta o nazwie 'Ice White' zostałaprzygotowana wokół motywu "open up and come alive". Wykorzystujeona reklamy w prasie do dostarczenia czytelnikom szybkiego dostępudo dodatkowych treści internetowych z poziomu telefonukomórkowego.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna będzie należąca dodomu mediowego Mindshare grupa Invention. Kampania będzieprowadzona w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Belgii,Holandii, Włoszech, Hiszpanii oraz Szwecji.
Poza reklamą prasową kampania obejmuje również reklamy winternecie, które będą kierować konsumentów na specjalną stronępoświęconą Volvo C70.
źródło: Brand Republic
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Volvo