Nivea promuje się w „rodzinnych strefach zabaw” (wideo)
Firma kosmetyczna Nivea Polska wraz ze startem wakacji ruszyła z akcją eventową pod hasłem „Rodzinne strefy zabaw Nivea”. W jej ramach chce edukować Polaków na temat ochrony przeciwsłonecznej.
Działania realizowane są w 10 nadmorskich miejscowościach. W każdy wakacyjny weekend staną w nich Rodzinne Strefy Zabaw Nivea ze stanowiskiem wideo „Jak widzi Cię słońce” pozwalającym zobaczyć na własnej skórze, jak filtry przeciwsłoneczne chronią przed szkodliwym promieniowaniem UV. Dodatkowo można będzie poznać zasady prawidłowej ochrony przeciwsłonecznej podczas całodziennych konsultacji dermatologicznych. Eksperci pomogą m.in. ocenić fototyp skóry oraz dobrać odpowiedni filtr.
Kampanie obejmuje plaże we Władysławowie, Sopocie, Krynicy Morskiej, Łebie, Ustce, Ustroniu Morskim, Kołobrzegu, Niechorzu oraz Świnoujściu.
Akcja jest elementem światowej kampanii Nivea przygotowanej we współpracy z fotografem Thomasem Leverittem.
Eventy są wspierane reklamami w internecie. Za ich organizację odpowiada agencja Sports Mega Marketing, a za działania reklamowe - agencja GoldenSubmarine.
Dołącz do dyskusji: Nivea promuje się w „rodzinnych strefach zabaw” (wideo)