Nike pokazuje w reklamach historię butów Air Max
W centrum Warszawy pojawiły się wielkoformatowe reklamy zewnętrzne prezentujące historię butów Nike Air Max. Kampania, realizowana przez Mindshare Polska, obejmuje też reklamy w prasie i internecie.
26-letnia historia Nike Air Max jest prezentowana m.in. na ścianach i wbudowanych w nie witrynach w tunelach przejść podziemnych pod Rondem Dmowskiego w Warszawie. Plakaty pokazują w nowej odsłonie kolejne modele tych butów, takie jak Nike Air Max 1, 90, 95 i 97. Nietypowe nośniki mają zwrócić uwagę odbiorców.
Realizacją akcji zajmuje się dom mediowy Mindshare Polska, który współpracuje przy tym z firmami CAM Media (odpowiadającą za wynajem ścian), Flashpoints (dostawca technologii podświetlanych paneli) oraz G&G Studio (które przygotowało witryny produktowe).
Oprócz przejścia pod Rondem Dmowskiego kampania obejmują wielkoformatową zlokalizowaną niedaleko Warsaw Sneaker Store oraz reklamy w prasie (pisma lifestylowe) i internecie (serwisy dla młodych osób).
Akcja jest zaplanowana na cały marzec.
Dołącz do dyskusji: Nike pokazuje w reklamach historię butów Air Max