„Nie ma szybszej kapsułki na ból” w reklamie Ibupromu Max Sprint (wideo)
Trwa kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Ibuprom Max Sprint (USP Zdrowie). Akcję przygotowały firmy Red8, Lightcraft, Paprika Sound Factory i Starcom.
Kampania Ibupromu Max Sprint podkreśla, że dzięki swojej formie żelowych kapsułek szybko i skutecznie zwalcza on uciążliwe bóle różnego rodzaju: głowy, menstruacyjny czy migrenę. Zalety preparatu puentuje hasło „Nie ma szybszej kapsułki na ból”.
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję. Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Reklamę telewizyjną wyreżyserował Marcin Ziębiński, a jej postprodukcją zajęło się studio Lightcraft.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Nie ma szybszej kapsułki na ból” w reklamie Ibupromu Max Sprint (wideo)
Byłoby seksowniej.
Staram się dojrzeć tutaj fajny pomysł, zastanawiam się nad jego absencją.