„Nowy wymiar siły” reklamuje Ibuprom Ultramax (wideo)
Ruszyła kampania promująca Ibuprom Ultramax, nowy wariant preparatu przeciwbólowego Ibuprom produkowanego przez USP Zdrowie. Akcja jest realizowana pod hasłem „Nowy wymiar siły”.

Spot pokazuje kilka sytuacji z codziennego życia, w których osoby odczuwają silny ból. Główny bohater zdecydowanym tonem zachęca, żeby sięgać wtedy po Ibuprom Ultramax.
Reklama podkreśla, że Ibuprom Ultramax zawiera największą dawkę ibuprofenu - 600 mg, dzięki czemu skutecznie zwalcza ostre bóle różnego typu (pleców, kręgosłupa, pooperacyjne, migreny i nerwobóle”.
Ibuprom Ultramax jest promowany jako „nowy wymiar siły”.
Kampania obejmuje m.in. telewizję oraz internet. USP Zdrowie nie podaje szczegółowych informacji o akcji. Za planowanie i zakup mediów dla firmy odpowiada dom mediowy Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: „Nowy wymiar siły” reklamuje Ibuprom Ultramax (wideo)