„Newsweek Polska” podrożał o 60 groszy
Cena egzemplarzowa tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) wzrosła z 7,90 do 8,50 zł.

Pierwszy raz w droższej cenie „Newsweek Polska” ukazał się w zeszłym tygodniu. Objętość tygodnika wynosi zazwyczaj ok. 100 stron.
Według danych ZKDP w czerwcu br. średnie rozpowszechnianie płatne „Newsweek Polska” wynosiło 78 578 egz., o 12,76 proc. więcej niż rok wcześniej.
Poprzednio cena egzemplarzowa „Newsweeka” została podniesiona - z 6,90 do 7,90 zł - w sierpniu 2018 roku. Uzasadniono to drożejącym papierem. Kilka miesięcy wcześniej o złotówkę do 7,90 zł podrożała „Polityka”.

„Polityka” nadal tyle kosztuje, tak samo jak „Do Rzeczy”. Cena egzemplarzowa „Sieci” to zazwyczaj 6,90 zł, „Gościa Niedzielnego” - 6 zł, „Tygodnika Powszechnego” - 8 zł, „Gazety Polskiej” - 5,99 zł, a „Przeglądu” - 7,50 zł.
Dołącz do dyskusji: „Newsweek Polska” podrożał o 60 groszy