Neil Patrick Harris w reklamie Heinekena z okazji Dnia Świętego Patryka (wideo)
Heineken rozpoczyna nową kampanię reklamową piwa Heineken Light. Ponownie pojawia się w niej aktor Neil Patrick Harris. Za kreację reklam odpowiada agencja Publicis Worldwide.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/heinekenlight-spot-stpatrick655.png)
Heineken rozpoczął nową kampanię piwa Heineken Light spotem nawiązującym do Dnia Świętego Patryka, który przypada 17 marca. To irlandzkie święto narodowe, a najważniejszą tradycją jego obchodów jest noszenie ubrań w kolorze zielonym.
Neil Patrick Harris w 30-sekundowym spocie przekonuje, że Heineken Light mógłby być oficjalnym piwem tego święta. Mimo, że nie jest piwem irlandzkim, a holenderskim, to smakuje najlepiej.
Harris występował już w reklamach Heinekena w ub.r. Ich autorem była wówczas agencja Wieden & Kennedy Nowy Jork.
Obecny spot z udziałem aktora jest pierwszą produkcją agencji Publicis Worldwide, która pracuje dla Heinekena od połowy ub.r. Ostatnio przygotowała reklamy tego piwa z udziałem aktora Benicio del Toro. Szefowie kreacji zdecydowali się wykorzystać w nowych spotach wizerunek Neila Patricka Harrisa, bo jak twierdzą, jego styl humoru idealnie pasuje do roli, w którą się wciela.
Cała nowa kampania ma składać się z serii humorystycznych spotów. Prowadzona jest pod hasłem „Best Tasting Light”. Za jej kreację odpowiada agencja Publicis Worldwide (biura w Nowym Jorku i Włoszech).
Dołącz do dyskusji: Neil Patrick Harris w reklamie Heinekena z okazji Dnia Świętego Patryka (wideo)