NASK rusza z kampanią „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę”
Rozpoczyna się kampania społeczna „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę” informująca o zagrożeniach w internecie. Akcję przygotowała i prowadzi NASK wspólnie z agencją Clos Brothers.
Kampania „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę” podkreśla, że w internecie znajduje się sporo szkodliwych lub nielegalnych materiałów, takich jak pornografia z udziałem dzieci czy treści rasistowskie i ksenofobiczne połączone z mową nienawiści. Akcja informuje, że jeśli znajdzie się takie treści, można poinformować o tym Dyżurnet.pl, specjalny zespół działający przy Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK). W ten sposób zapobiega się negatywnym konsekwencjom szkodliwych materiałów.
Akcja - prowadzona na zasadach non profit - obejmuje internet (serwisy Gazeta.pl i Wirtualnej Polski) oraz bankomaty z sieci cash4you.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Clos Brothers, a pozyskaniem mediów we własnym zakresie zajęła się NASK.
Dołącz do dyskusji: NASK rusza z kampanią „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę”