Powstała agencja incentive travel Najs.world. Na jej czele Urszula Nowak
Właściciele agencji Plej otworzyli Najs.world, markę specjalizującą się w incentive travel skoncentrowanym na zachowaniach prospołecznych. Na czele najs.world - jako head of incentive travel - stoi Urszula Nowak, od ponad 13 lat związana z branżą incentive.
"Misją nowej agencji jest tworzenie programów incentive, dzięki którym w każdej destynacji, w każdym budżecie i programie podróży uczestnicy mogą świetnie się bawić, a przy tym wpływać na małe wielkie lokalne sprawy" - opisano w komunikacie.
Każdy z autorskich scenariuszy dotyka co najmniej jednego z trzech obszarów tematycznych: waste, social i nature.
Najs.world należy do właścicieli Plej
Najs.world czerpie z doświadczeń biznesowych agencji Plej. Obie marki mają tych samych właścicieli i tę samą siedzibę. Na czele najs.world - jako head of incentive travel - stoi Urszula Nowak, od ponad 13 lat związana z branżą incentive.
- Jesteśmy agencją sektora MICE, działającą przy posiadającej kilkanaście lat doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego agencji Plej. Dzięki temu z powodzeniem odpowiadamy na potrzeby największych podmiotów rynkowych i realizujemy istotne dla nich cele. Integrujemy, motywujemy i doceniamy uczestników wyjazdów. W innowacyjny sposób angażujemy biznes w nowy model podróżowania, pełen małych wielkich spraw. W ten sposób budujemy lojalne, zgrane i efektywne zespoły, które utożsamiają się z marką. Dbając o interesy klienta, dbamy równocześnie o pozytywny wpływ na zasoby przyrody i ludzi. Przede wszystkim jednak doradzamy markom, jak właściwie wykorzystać potencjał incentive travel – mówi Urszula Nowak, head of incentive w Plej.
Najs.world jest organizatorem firmowych wyjazdów incentive, wpisanym do Rejestru Organizatorów Turystyki pod numerem 2459.
Dołącz do dyskusji: Powstała agencja incentive travel Najs.world. Na jej czele Urszula Nowak