Kto rządzi w show-biznesie? Na czele Pomponik, spadek o2.pl
Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej liderem pozostaje Pomponik, wiceliderem okazała się Plejada, natomiast największy spadek liczy użytkowników zanotowała sekcja show-biznesowa o2.pl. W styczniu trzecie miejsce należało do Świata Gwiazd, w lutym dla Pudelka.

Pomponik (Grupa Polsat-Interia) w lutym 2025 roku przyciągnął 5,56 mln użytkowników, czyli 18,71 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam przeciętnie 10 minut i 28 sekund – wynika z danych z Mediapanelu opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Pułap 5 mln użytkowników przekroczyła jeszcze Plejada (Ringier Axel Springer Polska), którą odwiedziło 5,29 mln internautów (co dało 17,79 proc. zasięgu), spędzając średnio po 8 minut i 46 sekund.
CZYTAJ TEŻ: Oto najpopularniejsze serwisy i aplikacje internetowe w Polsce. Wreszcie są wyniki Mediapanelu
Natomiast po nieco ponad 4 mln odwiedzających miały trzy kolejne witryny w rankingu. Pudelek (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnął 4,14 mln internautów (13,92 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 18 minut i 58 sekund, będąc zdecydowanie na czele w tej ostatniej statystyce. Serwis ten od stycznia br. nie jest już audytowany przez Mediapanel, podobnie jak inne serwisy Wirtualnej Polskiej,
Świat Gwiazd (Iberion) zanotował 4,09 mln użytkowników, 13,77 proc. zasięgu oraz 6 minut i sekundę średniego czasu korzystania, a dział show-biznesowy Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 4,07 mln użytkowników, 13,69 proc. zasięgu oraz 6 minut i 32 sekundy przeciętnego czasu.
Na końcu w zestawieniu są analogiczne sekcje dwóch innych portali ogólnotematycznych. Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) taki dział odwiedziło 2,22 mln internautów (7,47 proc. zasięgu), spędzając średnio po 3 minuty i 53 sekundy, zaś na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) – 1,83 mln (6,16 proc. zasięgu), korzystając przeciętnie przez 3 minuty i 12 sekund.
Serwis Plotek (Agora) przyciągnął 3,84 mln internautów (12,92 proc. zasięgu), każdego średnio na 6 minut i 9 sekund. Jastrząbpost (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 3,11 mln użytkowników, 10,46 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania, zaś Party.pl (Burda Media Polska) – 2,39 mln odwiedzających, 8,04 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 9 sekund przeciętnego czasu.

Świat Gwiazd na trzecim miejscu w styczniu
W porównaniu ze styczniem Pomponik stracił 629,4 tys. użytkowników (10,2 proc. w dół), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 2 minuty i 24 sekundy (18,6 proc.). Natomiast na Plejadzie ubyło 521,5 tys. internautów (9 proc.) oraz 2 minuty i 8 sekund przeciętnego czasu korzystania (19,6 proc.). Oba serwisy w styczniu zajmowały pierwsze i drugie miejsce.
Z kolei Pudelek zyskał 99,8 tys. odwiedzających (2,5 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o minutę i 24 sekundy (6,9 proc.). Świat Gwiazd miał w styczniu 4,78 mln użytkowników (13,57 proc. zasięgu), co dało mu wtedy trzecie miejsce przed Pudelkiem.
W obu statystykach wzrosły wyniki Party.pl – o 21,2 tys. odwiedzających (0,9 proc.) oraz 11 sekund przeciętnego czasu korzystania (4,6 proc.). Za to dział show-biznesowy o2.pl zanotował spadek liczby użytkowników o 448,6 tys. (16,8 proc.) oraz 25 sekund średniego czasu korzystania (9,7 proc.).

Dołącz do dyskusji: Kto rządzi w show-biznesie? Na czele Pomponik, spadek o2.pl