„Można? Można!” - absurdalne sposoby oszczędzania w kampanii Idea Banku (wideo)
Idea Bank w nowej kampanii reklamowej prezentuje swoje rozwiązania ułatwiające przedsiębiorcom prowadzenie działalności, wyśmiewając absurdalne sposoby oszczędzania. Akcję bank przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Brasil, MediaVest, Graffiti Films, Stage 2 i Ztudio.
W kampanii pokazywane są takie usługi Idea Banku jak mobilny wpłatomat (samochód z wbudowanym wpłatomatem, w którym przedsiębiorca może zdeponować utarg np. z całego dnia pracy sklepu), Idea Hub (niestandardowy oddział bankowy, w którym przedsiębiorca może korzystać z sali konferencyjnej i przestrzeni coworkingowej) oraz kredyt internetowy (o który można wnioskować bez konieczności odwiedzania oddziału i przedstawienia wielu dokumentów).
Reklamy przekonują, że korzystanie z tych rozwiązań jest dużo lepsze niż absurdalne sposoby na oszczędzanie. - Chcemy pokazać przedsiębiorcom, że jest alternatywa w stosunku do wielu obowiązków, którymi są oni obarczeni. Wiemy, że niełatwo jest namówić klientów do stosowania nowych rozwiązań, ale wiemy także, że kiedy już się do nich przekonają, wtedy nie wyobrażają sobie prowadzenia firmy bez nich, bo są wygodne, oszczędzają czas i pieniądze - opisuje Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Banku.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania obejmuje telewizję (spot 45-sekundowy i trzy 15-sekundowe), internet (30-sekundowe reklamy w serwisach wideo, m.in. YouTube i Vimeo) oraz w radiu, na nośnikach outdoorowych i w kinach studyjnych w Warszawie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Brasil, spoty (wyreżyserowane przez duet Konqubinat: Karolinę Lewińską i Tomka Kapuścińskiego) wyprodukował dom produkcyjny Graffiti Films, postprodukcją zajęło się Stage 2, a udźwiękowieniem - Ztudio. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: „Można? Można!” - absurdalne sposoby oszczędzania w kampanii Idea Banku (wideo)