SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży. „Top Gear” z największym spadkiem

W sierpniu 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w sierpniu 2015 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2014 roku zmniejszyła się o 7,93 proc. i wyniosła 106 086 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 10,68 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 69 857 egz.

Wśród miesięczników pierwsze miejsce w analizowanym okresie należało do magazynu „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w sierpniu br. wyniósł 52 199 egz., po wzroście o 17,36 proc. - największym w zestawieniu.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 42 582 egz., po wzroście o 5,69 proc. - największym w zestawieniu.

Zaś na ostatnią pozycję podium spadł magazyn „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska). Tytuł ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 28,95 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 30 614 egz.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

205 619

106 086

106 086

201 602

115 224

115 224

Auto Świat

114 975

69 918

69 857

134 945

82 474

78 212

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

90 000

52 199

52 199

85 995

44 477

44 477

Auto Świat Poradnik

63 934

42 613

42 582

66 954

40 288

40 288

Top Gear

58 496

30 776

30 614

69 987

43 161

43 088

Auto Motor i Sport

51 239

30 115

30 115

53 000

28 107

28 107

Świat Motocykli

29 000

15 326

14 326

30 000

17 512

17 512

Automobilista

18 700

7 177

7 177

20 400

7 718

7 718

Classic Auto

13 800

6 777

6 557

14 960

6 655

6 655

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 2,44 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł do góry o 1,83 proc.

Wśród miesięczników wszystkie magazyny odnotowały wzrosty, a najwięcej zyskało również i tutaj „Auto-Moto” - było to 28,94 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

sierpień

lipiec

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

205 619

106 086

106 086

201 466

103 562

103 562

Auto Świat

114 975

69 918

69 857

117 101

68 713

68 602

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

90 000

52 199

52 199

87 000

40 483

40 483

Auto Świat Poradnik

63 934

42 613

42 582

65 985

39 215

39 184

Top Gear

58 496

30 776

30 614

55 996

28 598

28 428

Auto Motor i Sport

51 239

30 115

30 115

51 340

28 191

28 191

Świat Motocykli

29 000

15 326

14 326

27 920

15 288

13 788

Automobilista

18 700

7 177

7 177

18 700

7 069

7 069

Classic Auto

13 800

6 777

6 557

14 280

6 688

6 488

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży. „Top Gear” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl