Morizon.pl i Gratka.pl ruszają z kampaniami reklamowymi: internet, radio i outdoor
Grupa Morizon-Gratka rozpoczyna kampanię reklamową swoich brandów Morizon.pl i Gratka.pl, która ma na celu umocnienie pozycji obu serwisów w czołówce polskich platform z ogłoszeniami nieruchomości. Kampania startuje 1 września 2023 r. i obejmuje kilka obszarów działania.
Marka Gratka.pl stawia na szybkość i efektywność, promując się pod hasłem: "Mieszkanie? Najszybciej znajdziesz na Gratka.pl". W tym kontekście Gratka.pl podkreśla swoją pozycję jako platforma z najszerszą ofertą nieruchomości na rynku.
Morizon.pl, znany z zaawansowanych technologii i innowacyjności, zwraca uwagę na swoją aplikację mobilną. "Najlepiej oceniana aplikacja z ogłoszeniami nieruchomości" – to komunikat, którym chce przyciągnąć uwagę użytkowników poszukujących nieruchomości.
Kampania obejmuje szereg działań w różnych kanałach mediowych. Wykorzystano rozbudowaną sieć partnerstw, m.in. z serwisami Ringier Axel Springer Polska. Obejmuje to szeroki wachlarz formatów internetowych na platformach takich jak Onet.pl, Forbes.pl, BusinessInsider.pl, czy Noizz.pl. Użytkownicy będą mogli zobaczyć widgety, mailingi reklamowe, doublebillboardy, reklamę video, screeningi oraz reklamy native in-feed.
Jako dodatkowe wsparcie kampanii, zaplanowano działania w przestrzeni outdoorowej. Reklamy pojawią się w strategicznie dobranych lokalizacjach w Polsce, zwiększając zasięg kampanii.
Działania będą również podkreślone poprzez spoty radiowe. Reklamy zostaną wyemitowane w ponad 100 stacjach radiowych należących do Grupy Eurozet, co pozwoli na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w całym kraju.
Kolejnym elementem kampanii jest wykorzystanie przestrzeni reklamowej w środkach komunikacji miejskiej w wybranych miastach Polski. W ten sposób marki Gratka.pl i Morizon.pl będą docierać na do potencjalnych użytkowników w ich codziennym otoczeniu.
- Ta kampania nie tylko łączy dwie mocne marki w jednym działaniu promującym, ale wykorzystuje wszelkie dostępne strategie medialne i kreatywne rozwiązania, aby dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Wierzymy, że dzięki temu podejściu Morizon.pl i Gratka.pl zyskają jeszcze więcej zaufania wśród użytkowników i potwierdzą swoją dominującą pozycję na rynku serwisów z ogłoszeniami nieruchomości w Polsce - mówi Marcin Zduńczyk, Dyrektor Marketingu w Grupie Morizon-Gratka Sp. z o.o.
Promocji w internecie, radiu i outdorze będą towarzyszyć działania PR, a także kampania w mediach społecznościowych.
Za koncepcje kreatywne kampanii oraz media mix odpowiada dział marketingu Grupy Morizon-Gratka. Spoty radiowe przygotowała Grupa Eurozet.