Monika Nowak i Piotr Hermanowski awansowali w UM Thrive
Monika Nowak i Piotr Hermanowski awansowali na nowe stanowiska group communication managerów w UM Thrive, zespole odpowiedzialnym za obsługę Nestle Polska w strukturze Mediabrands.
Nowak kieruje zespołem Culinary, natomiast Hermanowski odpowiada za Nespresso, Confectionary, Infant Nutrition i za usprawnianie procesów client service’owych. Od jesieni ub.r. zespołem UM Thrive kieruje Piotr Francuz.
Monika Nowak do UM Thrive dołączyła w marcu 2020 roku. Z branżą marketingowo-reklamową związana jest od 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w strukturach GroupM, pracując przy strategiach i kampaniach dla takich klientów jak: Nivea, Henkel, McFit, Galderma czy Nestle.
Piotr Hermanowski swoje kompetencje budował pracując w agencjach mediowych, branży modowej oraz firmie producenckiej. W UM Thrive jest od kwietnia 2020 r. Wcześniej związany był m.in. z domem mediowym Arena Media, gdzie pracował dla takich klientów jak: Dr. Oetker, LG Electronics, Mylan, Sarantis, Hermès International. W tym czasie zrealizował np. niestandardową akcję - projekt muzyczny dla marki STR8 (produkcja teledysku Pezeta „Intro”). Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w agencji Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Monika Nowak i Piotr Hermanowski awansowali w UM Thrive