SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Jabłońska pokieruje Papaya Roster

Monika Jabłońska dołącza do zespołu Papaya Films jako szefowa Papaya Roster.

Jabłońska z branżą kreacji, komunikacji, reklamy i produkcji związana jest od 25 lat. Pracę w sektorze zaczynała w agencji Leo Burnett. Jako account manager, director, a następnie szefowa client service tworzyła strategie i kampanie dla marek takich jak: Sony, Coca-Cola, Fiat, Polkomtel, PZU, Orange, a także Polskiej Akcji Humanitarnej i Stowarzyszenia „Integracja". W roku 2012 Jabłońska zainicjowała własny projekt. Agencja Good była butikiem strategiczno – kreatywnym, z wiodącą komponentą zintegrowanej komunikacji, w jaką zainwestowała Grupa K2. Po 4 latach, w roku 2016, agencja została włączona w strukturę K2.

We współpracy z firmami doradczymi zajmowała się strategią i tworzeniem komunikacji dla podmiotów reprezentujących m.in. sektor Healthcare, Consumer goods, Luxury products, a także sferę NGO i pro-bono.

Poprzednio na czele Papaya Roster stał Staszek Chyla-Smyk.

Papaya Films  pracuje dla takich klientów jak McDonald's Kompania Piwowarska, Kaufland, Samsung, ING Bank Śląski, Canal+, Puma, Mazda, Mohito, Adidas, AXA, 4F, Hortex, Kazar, McDonald’s i Rossman. Pracował też dla zagranicznych klientów, m.in. przy kampaniach marek Lancerto, Vodafone, Chandon, Trebor, Unilever, L'Oreal, Audi, Playstation, Deliveroo i Vanish.

Dołącz do dyskusji: Monika Jabłońska pokieruje Papaya Roster

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl