Papaya Films z produkcją dla marki Hairmate
Najnowsza kampania Hairmate to wynik współpracy polskiej marki z reżyserem Danielem Jaroszkiem oraz Papaya Films. Spot promuje ideę Mix&Match, zachęcając do eksperymentowania z fryzurami i teksturami.

Reżyser oraz autor koncepcji, reprezentowany przez Papaya Roster Daniel Jaroszek, w najnowszym spocie skupia się na pokazaniu wielowymiarowej różnorodności. Sięga nie tylko po bogactwo typów włosów, fryzur i urody, ale również po zróżnicowaną paletę barw, strojów i faktur materiałów.
– Najważniejszym zadaniem z mojej perspektywy było pokazanie, że mając piękne, zadbane i zdrowe włosy, można poczuć pewność siebie, którą zauważą też inni ludzie. Chcieliśmy stworzyć niecodzienną kampanię, która będzie wyróżniać się w kategorii kosmetyków. Włosy tworzą tu spójną całość i harmonię ze stylizacjami, będąc ich integralnymi częściami – komentuje Daniel Jaroszek.
Za część wizualną kampanii odpowiada Mateusz Dziekoński, a produkcją zajęła się Papaya Films. Dla domu produkcyjnego to kolejna współpraca z markami z sektora beauty. Wcześniej Papaya Films pracowała już m.in. z marką Inglot, Nivea, Resibo, Tołpa, CeraVe, Dove czy Simple.
Dołącz do dyskusji: Papaya Films z produkcją dla marki Hairmate