SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Papaya Films z produkcją dla marki Hairmate

Najnowsza kampania Hairmate to wynik współpracy polskiej marki z reżyserem Danielem Jaroszkiem oraz Papaya Films. Spot promuje ideę Mix&Match, zachęcając do eksperymentowania z fryzurami i teksturami. 

Reżyser oraz autor koncepcji, reprezentowany przez Papaya Roster Daniel Jaroszek, w najnowszym spocie skupia się na pokazaniu wielowymiarowej różnorodności. Sięga nie tylko po bogactwo typów włosów, fryzur i urody, ale również po zróżnicowaną paletę barw, strojów i faktur materiałów.

– Najważniejszym zadaniem z mojej perspektywy było pokazanie, że mając piękne, zadbane i zdrowe włosy, można poczuć pewność siebie, którą zauważą też inni ludzie. Chcieliśmy stworzyć niecodzienną kampanię, która będzie wyróżniać się w kategorii kosmetyków. Włosy tworzą tu spójną całość i harmonię ze stylizacjami, będąc ich integralnymi częściami – komentuje Daniel Jaroszek.

 


Za część wizualną kampanii odpowiada Mateusz Dziekoński, a produkcją zajęła się Papaya Films. Dla domu produkcyjnego to kolejna współpraca z markami z sektora beauty. Wcześniej Papaya Films pracowała już m.in. z marką Inglot, Nivea, Resibo, Tołpa, CeraVe, Dove czy Simple.

Dołącz do dyskusji: Papaya Films z produkcją dla marki Hairmate

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl