Papaya Films z kampanią dla marki Tylko
Papaya Films zrealizowała najnowszą kampanię dla marki mebli Tylko przedstawiającą jej nową linię – Tone.
Za reżyserię spotu odpowiada Marysia Makowska, a autorką zdjęć jest Magdalena Górka – obie są reprezentowane przez impresariat Papaya Films. Za kierunek artystyczny po stronie Tylko odpowiadają Kamila Biskup i Olga Roth.
Do projektu zaproszono również twórczynie, które na co dzień działają na pograniczu sztuki i mody – stylistkę Karlę Gruszecką oraz scenografkę Annę Szczęsny.
„Tone" to druga produkcja Papaya Films dla marki Tylko. To jednocześnie kolejna realizacja dla klienta z branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz. Wcześniej Papaya Films wyprodukowała kampanie m.in. dla takich marek jak Ikea, TK Maxx czy Maisons du Monde.
– Cieszymy się, że marka Tylko jest naszym powracającym klientem. To dowód długofalowego zaufania i szansa na realizację oryginalnych, kreatywnych projektów, które zawsze będą wprowadzać nową jakość. Realizacje dla takich marek pozwalają na artystyczną swobodę – zarówno dla ekipy produkcyjnej, jak i twórców. Każda z tych produkcji staje się unikalną opowieścią, w której każdy zaangażowany wnosi swoją wizję – mówi Justyna Górniak, CEO Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Papaya Films z kampanią dla marki Tylko