SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mondelez planuje największą w Europie kampanię marki Oreo

Firma Mondelez International zaplanowała na przyszły rok największą w historii marki Oreo aktywację marketingową w Europie. Działania przygotowane we współpracy z agencją Elvis mają objąć 20 rynków.

Agencja Elvis została wybrana do obsługi Oreo w podzielonym na trzy etapy przetargu. Wcześniej obsługą tej marki zajmowała się agencja HeyHuman, która jest autorem ubiegłorocznej kampanii Oreo w Wielkiej Brytanii prowadzonej pod hasłem „Odkryj swój smak”. Głównym jej elementem był quiz na temat osobowości, który miał pomóc konsumentom odkryć ich ulubiony smak.

Mondelez współpracował również z amerykańską agencją The Martin Agency, aby stworzyć projekt „The Great Oreo cookie quest” angażujący użytkowników w wirtualne polowanie na śmieciarzy.

Dołącz do dyskusji: Mondelez planuje największą w Europie kampanię marki Oreo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl