Mobilne wideo przynosi coraz większe dochody
O blisko 200 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłegoroku wzrosły w I kwartale dochody z mobilnego wideo w USA - wynikaz danych firmy badawczej Telephia.
Dochody te sięgnęły poziomu 146 milionów dolarów, w porównaniudo 49 milionów dolarów w pierwszych trzech miesiącach rokuubiegłego.
Znaczący wzrost - o 155 procent - zanotowano w tym samym okresietakże w przypadku liczby użytkowników oglądających mobilne treściwideo: z 3,3 do 8,4 miliona. Wyraźnie zwiększył się równieżwskaźnik penetracji - z 1,6 do 3,6 procenta posiadaczy komórek.
Z danych Telephii wynika także, że prawie połowa użytkownikówmobilnego wideo chce oglądać reklamy na swoim telefonie w zamian zajakąś darmową treść, np. dzwonek czy tapetę do telefonu. Wedługanalityków firmy badawczej to znakomita okazja dla wspieranychreklamami mobilnych treści, gdzie marketerzy mogą dotrzeć doklientów z odpowiednim przekazem.
Raporty
Dołącz do dyskusji: Mobilne wideo przynosi coraz większe dochody