Mieszkańcy Lublina reklamują piwo Perła (wideo)
Pod hasłem „Najbardziej lubelskie piwo na świecie” ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Perła (Perła - Browary Lubelskie). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Henyo Behrendt, Mint Media i Media Group.
W nowym spocie Perły zaletach o tego piwa - takich jak wyjątkowy smak i lokalny charakter - opowiadają mieszkańcy Lublina. Z kolei pracownicy Browarów Lubelskich: Krzysztof Rogoziński (kierownik ds. rozlewu piwa) i Kazimierz Bzdyra (kierownik leżakowni i filtracji), wyjaśniają, skąd biorą się te walory Perły.
Celem kampanii jest podkreślenie lubelskiego pochodzenia marki - stąd hasło „Perła. Najbardziej lubelskie piwo na świecie”. Podobny przekaz miała reklama tego piwa emitowana w ubiegłym roku (obejrzyj ją).
Tegoroczna kampania obejmuje telewizję (m.in. kanały TVP, Polsatu, TVN i Discovery) oraz internet (m.in. działania na Facebooku). Akcja jest zaplanowana na cały okres letni.
Kreację kampanii przygotowała agencja Henyo Behrendt, działania w internecie realizuje agencja Mint Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group.
Dołącz do dyskusji: Mieszkańcy Lublina reklamują piwo Perła (wideo)