SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Live z kolejnym wzrostem wpływów. Zarobiła na czysto 5,1 mln zł

Agencja eventowa Live w ub.r. zwiększyła przychody o 42,4 proc. do 33,61 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 2,8 do 5,1 mln zł.

Koncert w ramach trasy Męskie Granie Koncert w ramach trasy Męskie Granie

W sprawozdaniu agencja Live podkreśliła, że dzięki brakowi większych obostrzeń covidowych w ub.r. „wróciła do działalności w pełnym wymiarze i odbudowała zakres swoich realizacji na tyle, by zakończyć rok dużym sukcesem”. Łącznie zrealizowała 120 eventów różnej wielkości.

Live odpowiada m.in. za obsługę trasy koncertowej Męskie Granie dla Grupy Żywiec (zeszłoroczna edycja trasy obejmowała ponad 20 koncertów). W ub.r. przygotowała też eventy dla centrów handlowych Riwiera i Libero, platform Netflix i Tik Tok, firm Echo Investment, Sold Out, Adidas i Invest Komfort oraz eventy i targi motoryzacyjne dla Mercedes-Benz.

Agencja kolejny rok po wybuchu epidemii mocno poprawiła swoje wyniki - w 2021 roku jej przychody podwoiły się, a zysk netto poszedł w górę z 467,4 tys. do 2,8 mln zł. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/meskie-granie-agencja-live-eventy-ile-zarabia

Wartość sprzedanych przez Live towarów i materiałów (a w praktyce: realizowanych przez agencję usług eventowych) w ub.r. poszła w górę z 18,46 do 27,41 mln zł, natomiast koszty ogólnego zarządu skurczyły się z 2,92 do 1,13 mln zł. W ub.r. spółka zatrudniała średnio 18 pracowników etatowych.

Zysk sprzedażowy agencji poszedł w górę ponad dwukrotnie - z 2,22 do 5,07 mln zł. Pozostałe wskaźniki zyskowności zwiększyły się słabiej, ponieważ pozostałe wpływy operacyjne skurczyły się z 1,3 mln do 4,3 tys. zł (w 2021 roku agencji umorzono spłatę znaczących części pożyczek uzyskanych od Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach tzw. tarcz finansowych).

Na poziomie operacyjnym zysk wzrósł z 3,25 do 5,08 mln zł, a zysk netto - z 2,8 do 5,1 mln zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Prezes agencji Arkadiusz Stolarski jako posiadacz 100 proc. jej udziałów postanowił, że zeszłoroczny zysk netto w całości zasili jej kapitał zapasowy.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022 r., a poprzedni - 2021 r.

Dołącz do dyskusji: Agencja Live z kolejnym wzrostem wpływów. Zarobiła na czysto 5,1 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl