SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mercedes-Benz kieruje się do młodych kierowców

Mercedes-Benz uruchamia nową kampanię, której celem jestsprawienie, aby marka była bardziej atrakcyjna dla młodszegopokolenia kierowców.

O ile konkurenci tacy jak BMW czy Audi skutecznie docierają doklientów w wieku 30-40 lat, o tyle Mercedes-Benz jest zaniepokojonyfaktem, że jego marka nie jest wystarczająco atrakcyjna dla osóbponiżej 50. roku życia - informuje serwis Brand Republic.

Odpowiedzią na to jest kampania zbudowana wokół sloganu 'I amMercedes-Benz', obejmująca reklamy w telewizji, prasie oraz nanośnikach outdoor.

Kampania rusza jeszcze w tym tygodniu z trzema telewizyjnymispotami. W pierwszym z nich występuje aktor Josh Brolin, gwiazdaoskarowego filmu "To nie jest kraj dla starych ludzi". Reklama zjego udziałem koncentruje się na "obecności" marki Mercedes-Benz,podczas gdy pozostałe dwie na jej "atrakcyjności" i "ambicji".

Co ciekawe, wspomniane spoty nie będą promować żadnychkonkretnych modeli samochodów. Dla nich miejsce znajdzie się wkampanii prasowej i outdoorowej.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Mercedes-Benz kieruje się do młodych kierowców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl