Media People zdobywa w przetargu obsługę budżetów mediowych trzech centrów handlowych
Dom mediowy Media People wygrał przetarg na obsługę mediową Domu Mody Klif w Warszawie, Galerii Klif w Gdynii oraz Centrum Handlowego Turawa Park w Opolu. Obiektami zarządza BNP Paribas Real Estate.
W przetargu wzięły udział cztery domy mediowe. Wybrany Media People odpowiada za tworzenie strategii mediowych, planowanie oraz zakup mediów.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z domem mediowym Media People, ponieważ wykazał się wysokim zaangażowaniem i przygotował szereg ciekawych propozycji działań mediowych - komentuje Anna Muszyńska-Gniado, marketing director, property management w BNP Paribas Real Estate.
Strony nie informują, na jaki okres zawarto umowę.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Media People zdobywa w przetargu obsługę budżetów mediowych trzech centrów handlowych