McDonald's z nową kampanią employer brandingową
Pod hasłem "McDonald's? Mnie pasuje!" ruszyła kampania sieci restauracji typu fast-food McDonald's. Firma promuje się w niej jako atrakcyjny pracodawca.
Do udziału w kampanii promocyjnej zaproszono osoby aktualnie zatrudnione w koncernie. - Jesteśmy zadowoleni z wyników poprzednich kampanii i kontynuujemy realizację strategii. W ostatnim roku udało nam się znacząco podnieść liczbę aplikacji spływających w odpowiedzi na nasze ogłoszenia, o ponad 6% zwiększyliśmy zatrudnienie w restauracjach McDonald's w Polsce, tworząc 1500 nowych miejsc pracy. Opierając się na prawdziwych historiach, zyskujemy wiarygodność, pokazujemy prawdziwy obraz pracy. Wiemy, że to trafia do naszych kandydatów - wyjaśnia Renata Prys, dyrektor HR McDonald's Polska.
Kampania potrwa do listopada i obejmie reklamy w telewizji, spoty radiowe, działania online, outdoor, a także projekt contentowy w prasie kobiecej i poradnikowej. Równolegle publikacje będą ukazywały się w kluczowych mediach biznesowych.
Za strategię działań odpowiada agencja MJCC, specjalizująca się w employer brandingu. Kampanię realizują również OMD i DDB Warszawa.
Dołącz do dyskusji: McDonald's z nową kampanią employer brandingową