SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald's z nową kampanią employer brandingową

Pod hasłem "McDonald's? Mnie pasuje!" ruszyła kampania sieci restauracji typu fast-food McDonald's. Firma promuje się w niej jako atrakcyjny pracodawca.

Do udziału w kampanii promocyjnej zaproszono osoby aktualnie zatrudnione w koncernie. - Jesteśmy zadowoleni z wyników poprzednich kampanii i kontynuujemy realizację strategii. W ostatnim roku udało nam się znacząco podnieść liczbę aplikacji spływających w odpowiedzi na nasze ogłoszenia, o ponad 6% zwiększyliśmy zatrudnienie w restauracjach McDonald's w Polsce, tworząc 1500 nowych miejsc pracy. Opierając się na prawdziwych historiach, zyskujemy wiarygodność, pokazujemy prawdziwy obraz pracy. Wiemy, że to trafia do naszych kandydatów - wyjaśnia Renata Prys, dyrektor HR McDonald's Polska.

Kampania potrwa do listopada i obejmie reklamy w telewizji, spoty radiowe, działania online, outdoor, a także projekt contentowy w prasie kobiecej i poradnikowej. Równolegle publikacje będą ukazywały się w kluczowych mediach biznesowych.

Za strategię działań odpowiada agencja MJCC, specjalizująca się w employer brandingu. Kampanię realizują również OMD i DDB Warszawa.

Dołącz do dyskusji: McDonald's z nową kampanią employer brandingową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl