Mateusz Gessler reklamuje blendery Bosch jako „wszechrobiące” (wideo)
Pod hasłem „Blender wszechrobiący. Dla bliskich zrobi wszystko” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa blenderów Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) z udziałem Mateusza Gesslera. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają Walk, Prime Movers, OMD i Insignia.
Kampania ma podkreślać, że przy pomocy blenderów Boch można wykonywać różnorodne czynności kulinarne (miksować, kroić, ubijać, szatkować), dzięki czemu przygotowanie posiłku jest szybkie i proste. Spot pokazuje, jak Mateusz Gessler po powrocie ze swojej restauracji z pomocą blendera Bosch przygotowuje wyjątkowe śniadanie dla swoich bliskich.
Gessler, szef kuchni znany głównie z programu „MasterChef Junior” w TVN, ambasadorem reklamowym urządzeń kuchennych Bosch został jesienią ub.r. W pierwszej kampanii z jego udziałem promowane były roboty kuchenne.
W ub.r. Gessler wystąpił też w kampaniach reklamowych win Jacob’s Creek oraz - wspólnie z Anną Starmach - mrożonej kawy Jacobs.
Nowa kampania blenderów Bosch jest prowadzona od 29 maja. Obejmuje telewizję (spoty 15- i 30-sekundowe m.in. w kanałach TVP, TVN i Polsatu), internecie (bannery i spoty w serwisach VoD) oraz punkty sprzedaży (materiały POS informujące o promocji konsumenckiej polegającej na zwrocie kwoty równej podatkowi VAT przy zakupie blendera Bosch).
Kreację kampanii przygotowała agencja Walk, która pozyskała to zlecenie w przetargu. Produkcją postu zajęło się Prime Movers, a planowaniem i zakupem mediów - agencje OMD (telewizja) oraz Insignia (internet).
Dołącz do dyskusji: Mateusz Gessler reklamuje blendery Bosch jako „wszechrobiące” (wideo)