Mastermind Media i White Octopus ze zleceniem MEN na 2,38 mln zł
Konsorcjum agencji Mastermind Media i White Octopus wygrało przetarg Ministerstwa Edukacji Narodowej na działania informacyjno-promocyjne o szerokim zasięgu dotyczącym kształcenia zawodowego, ogólnego oraz uczenia się przez całe życie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
W przetargu, oprócz Mastermind Media i White Octopus oferty złożyły też: agencja Tarraya oraz konsorcjum agencji ClickAd Interactive i dsk.
Zaplanowane przez MEN działania będą realizowane przez 8 tygodni od momentu zawarcia umowy, a resort przeznaczy na nie 2,38 mln zł.
Celem zaplanowanych działań jest budowanie wizerunku nowoczesnych, powszechnie dostępnych oraz bezpłatnych e-materiałów dydaktycznych do kształcenia ogólnego oraz dla przedmiotów zawodowych , budowanie wizerunku Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji jako lokalnych centrów animowania pozaformalnej edukacji dorosłych, aktywizujących dorosłych i społeczności lokalne na rzecz rozwoju umiejętności stanowiących podstawę dla uczenia się przez całe życie, a także pozwalających na kontynuację edukacji na różnych poziomach i w różnych dziedzinach, potrzebnych do poruszania się na rynku pracy, rozwoju wspólnot i rozwoju osobistego itp. Kampania ma spowodować wzrost świadomości społecznej na temat celów i zadań realizowanych przez projekty epodreczniki.pl i LOWE, zbudować świadomość oraz korzyści z użytkowania strony epodreczniki.pl wśród dzieci i młodzieży szkolnej, rodziców oraz nauczycieli i doprowadzić do wzrostu liczby osób korzystających ze strony epodreczniki.pl.
Kampania będzie obejmować aktywności w internecie, działania influencera, content marketing, spoty w radiu itp.
Wybrane agencje odpowiadają m.in. za opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji działań promocyjno- informacyjnych, opracowanie strategii medialnej i komunikacyjnej, opracowanie kreacji z wykorzystaniem np. rysunków, zdjęć, materiałów wideo, kreacji graficznych i innych niezbędnych materiałów do przeprowadzenia kampanii. Zajmą się też zakupem mediów do kampanii.
Dołącz do dyskusji: Mastermind Media i White Octopus ze zleceniem MEN na 2,38 mln zł