Marta Glinka za Michała Lemana dyrektorem marketingu LOT
Marta Glinka objęła funkcję dyrektora marketingu PLL LOT. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Lemana, który został dyrektorem zarządzającym LOT Travel.

Jako dyrektor marketingu w PLL LOT Glinka będzie odpowiedzialna m.in. za stworzenie nowej strategii marketingowej firmy i odświeżenie wizerunku jej marki.
Poprzednio pracowała jako marketing manager CEDC Polska. Odpowiadała m.in. za rozwój marek importowanych, koordynację wprowadzenia na rynek Żubrówki Białej i kreatywnego opakowania Żubrówki, a także przygotowała długookresową strategię rozwoju portfolio dla całej kategorii wódek i whisky. Wcześniej pracowała m.in. w Tchibo Warszawa. Z branżą marketingową jest związana od ponad 15 lat.
W PLL LOT poprzednio dyrektorem marketingu i produktu był Michał Leman, przy czym kilka tygodnik temu w ramach wprowadzania nowej struktury w firmie obszary marketingu i produktu zostały rozdzielone. Leman nadal pełni jeszcze obowiązki dyrektora biura rozwoju produktu, ale przede wszystkim jako dyrektor zarządzający odpowiada za rozwój LOT Travel - utworzonego w czerwcu br. biura podróży zajmującego się kompleksową obsługą podróży służbowych, sprzedażą pakietów wyjazdowych przygotowywanych według indywidualnych potrzeb klientów oraz dystrybucją oferty największych polskich biur podróży.
Dołącz do dyskusji: Marta Glinka za Michała Lemana dyrektorem marketingu LOT