Marta Bartosiewicz: z mBanku na dyrektor marketingu PKP SA
Marta Bartosiewicz objęła stanowiska dyrektora departamentu marketingu w PKP SA. Poprzednio pracowała jako dyrektora departamentu marketingu detalicznego w mBanku, a wcześniej m.in. w Banku Pekao SA i Banku BPH.
Jako dyrektor departamentu marketingu w PKP SA Marta Bartosiewicz odpowiada przede wszystkim za wzmocnienie wizerunku firmy oraz spójne działania marketingowe w całej Grupie PKP.
Poprzednio to stanowisko zajmowała Justyna Sołtyk, a w ostatnich miesiącach te obowiązki sprawował Paweł Wojciechowski. Oboje nadal pracują w PKP SA - Sołtyk koordynuje kwestie związane m.in. z budową Centrum Komunikacji i Techniki w Warszawie, natomiast Wojciechowski zarządza Fundacją Grupy PKP.
Przez ostatnie niecałe trzy lata Bartosiewicz pełniła funkcję dyrektora departamentu marketingu detalicznego w mBanku. Odpowiadała tam za działania marketingowe skierowane do klientów masowych, zamożnych i segmentu SOHO, koordynując m.in. przeprowadzoną w ub.r. konsolidację marek Multibank i BRE Bank na mBank, a także uruchomienie nowego serwisu transakcyjnego mBanku. Zarządzała również sprzedażą produktów bankowych przez internet, serwisami informacyjnymi, detalicznymi aplikacjami mobilnymi oraz badaniami marketingowymi. Ogółem z Grupą mBank była związana przez prawie sześć lat.
Wcześniej przez osiem lat pracowała w Banku Pekao SA i Banku BPH, m.in. jako wicedyrektor, a potem dyrektor biura wsparcia relacji z klientami korporacyjnymi.
Ukończyła studia ekonomiczne w Wyższej Szkole Handlu i Prawa oraz podyplomowo psychologię zachowań rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Marta Bartosiewicz: z mBanku na dyrektor marketingu PKP SA