SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marka OPPO ma nowego ambasadora. To piłkarski fenomen

Nowym globalnym ambasadorem OPPO został Lamine Yamal, 17-letni piłkarz, który ma utożsamiać zmianę wizerunkową marki. Na czym ma ona polegać? OPPO wdraża nową strategię komunikacji, koncentrując się na młodych ludziach, ich pasjach i kreatywności. A to wszystko w myśl hasła „Make Your Moment”.

fot. Lamine Yamal, marka OPPO fot. Lamine Yamal, marka OPPO

Wdrożenie nowego hasła: „Make Your Moment” oraz współpraca z Lamine Yamalem (piłkarzem FC Barcelona i hiszpańskiej reprezentacji) jeszcze bardziej zacieśnia więzi OPPO ze światem sportu, czyniąc markę bardziej atrakcyjną i dostępną dla młodego pokolenia – informuje firma.

Dla OPPO Yamal symbolizuje autentyczność i indywidualność. Wracając po niedawnej kontuzji, hiszpański piłkarz postawił na dyscyplinę i ciężką pracę, aby wrócić do gry w najlepszej formie. Jego zaangażowanie w odpowiedzialne i świadome podejście do życia idealnie oddają ducha nowej filozofii OPPO: „Make Your Moment”, co czyni go naturalnym wyborem na globalnego ambasadora marki – przekonuje OPPO.

Firma, od lat współpracująca z kluczowymi graczami w świecie sportu, w tym z Ligą Mistrzów UEFA, stawia na połączenie zaawansowanej technologii z pasją do sportu. Partnerstwo z Yamalem nie tylko umacnia tę synergię, ale także podkreśla zaangażowanie marki w inspirowanie młodszych pokoleń – ogłasza marka.

Lamine to nie tylko utalentowany piłkarz, ale także inspirujący młody człowiek z niesamowitą pasją do gry. Jego podejście do życia, pełne skupienia na pasji i życiu chwilą, idealnie rezonuje z przesłaniem naszej marki - zachwala piłkarza firma. 

Nowy ambasador marki OPPO

Jako globalny ambasador marki OPPO, Yamal będzie twarzą licznych inicjatyw, które mają na celu promocję piłki nożnej, jak również tworzenie przestrzeni do łączenia nowoczesnych technologii i filantropii sportowej.

OPPO jako marka jest już obecna w ponad 70 krajach i regionach, a liczba jej punktów sprzedaży przekroczyła 300 tys. OPPO zajmuje obecnie 4. miejsce na świecie pod względem dostaw smartfonów. 

Dołącz do dyskusji: Marka OPPO ma nowego ambasadora. To piłkarski fenomen

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
werelilis
A prywatnie, jak wszyscy celebryci, będzie używał czegoś bardziej markowego...

Bo reklamowany szajs jest dla gawiedzi.
1 0
odpowiedź