SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czołowi piłkarze reprezentacji w nowym wideo InPost

InPost po raz kolejny przyciąga uwagę kibiców. W rolach głównych najnowszego wideo promocyjnego występuje czwórka czołowych piłkarzy polskiej reprezentacji. Wideo doskonale oddaje lekki styl komunikacji, z którego InPost jest znany.

Czołowi piłkarze reprezentacji w wideo InPostCzołowi piłkarze reprezentacji w wideo InPost

Sport zakodowany jest w DNA InPost, co dobrze odzwierciedla konsekwentnie rozwijana strategia aktywacji sponsoringów sportowych marki. Jako strategiczny sponsor reprezentacji Polski, InPost ponownie zaprosił do promowania swojego programu lojalnościowego najlepszych polskich piłkarzy.

Na kanale YouTube marki pojawiło się właśnie trzecie (w ciągu ostatnich dwóch miesięcy) wideo reklamowe z udziałem piłkarzy reprezentacji: Nicoli Zalewskiego, Sebastiana Szymańskiego, Tymoteusza Puchacza i Kacpra Urbańskiego.

Klimat wideo nawiązuje do popularnych filmików vlogowych z kanału YT „Łączy nas piłka”, w których kibice podglądają piłkarzy spędzających czas podczas zgrupowań reprezentacji. Styl ten doskonale współgra z humorystycznym podejściem marki „not so serious”.

- Najnowszy film to element konsekwentnie realizowanej strategii, w której nasze aktywacje sponsoringowe wzbogacamy o coraz więcej angażujących treści. W dniu ważnego meczu docieramy do kibiców z istotnym komunikatem o programie lojalnościowym, wykorzystując znane i lubiane twarze piłkarzy. Jednocześnie pokazujemy, że materiały promocyjne z udziałem naszej reprezentacji mogą być pełne humoru i dystansu, czyli spójne ze stylem komunikacji naszej marki – mówi Marek Szkolnikowski, dyrektor ds. sponsoringu sportowego w Grupie InPost.

- Z dużym entuzjazmem podchodzimy do aktywacji realizowanych przez naszych sponsorów. Na każdym etapie wspieramy ich oraz zachęcamy do pełnego korzystania z praw, jakie zapewniają umowy sponsorskie. InPost jest partnerem biznesowym, który wyróżnia się kreatywnością i zaangażowaniem. Świadomie prowadzi działania w zakresie komunikacji i marketingu, a dzięki współpracy z PZPN i reprezentacją Polski może robić to skutecznie i niestandardowo – komentuje Karol Tatar, kierownik działu marketingu i sponsoringu w PZPN.

InCoiny w grze

InPost wykorzystuje aktywacje sponsoringową, aby promować swój niedawno uruchomiony program lojalnościowy. Od października ponad 13 milionów użytkowników aplikacji InPost Mobile zbiera InCoiny i wymienia je na nagrody. Wśród nich znajdują się m.in. bilety na mecze: nie tylko polskiej reprezentacji, ale również rozgrywki hiszpańskiej La Liga. W tym tygodniu ogłoszono, że za 1000 InCoinów można zgarnąć dwa bilety na mecz wyjazdowy Atlético Madryt - Sevilla FC w Madrycie, co jest działaniem aktywującym Oficjalne Partnerstwo Grupy InPost z Atlético Madryt.

To jeszcze nie wszystko! Za 70 InCoinów zdobywasz tzw. InBox, czyli szansę wygrania nagrody natychmiastowej i jeden los w loterii głównej.

Chcesz zobaczyć najnowsze wideo promocyjne InPost? Znajdziesz je tutaj:

 

Dołącz do dyskusji: Czołowi piłkarze reprezentacji w nowym wideo InPost

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
f233
i znów kaska dla drewniaków
odpowiedź
User
good
Lepiej by wzięli kobiecą reprezentację albo niepełnosprawnych piłkarzy, niż tych co się identyfikują jako reprezentacja. Lepiej wizerunkowo dla firmy i dla zawodników. Tak to przepalanie kasy
odpowiedź
User
Żenująca żenada
Niech te paralityki idą się fotografować z Cristiano Ronaldo
odpowiedź