SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Kruczyk dyrektorem obszaru AI&DATA w Ringier Axel Springer Polska

Do Ringier Axel Springer Polska dołączył Marcin Kruczyk, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora obszaru AI&DATA. Wraz z podległymi mu zespołami będzie odpowiedzialny m.in. za opracowywanie i wdrażanie strategii wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) i analizy danych.

Marcin Kruczyk poprowadzi nowo utworzony w strukturach RAS Polska departament AI&DATA, który będzie złożony z dotychczas działających zespołów AI Booster, Data oraz Data Science.

„Rozwój sztucznej inteligencji następuje z imponującą prędkością. Żeby w pełni wykorzystać szanse i jednocześnie minimalizować zagrożenia, które niesie ze sobą ten rozwój, stawiamy na współpracę z najlepszymi ekspertami z branży. Dlatego bardzo się cieszę, że Marcin Kruczyk, dołączył do naszego zespołu. Jestem przekonany, że bogate i różnorodne doświadczenie Marcina w połączeniu z wiedzą i doskonałą znajomością rynku mediów przez naszych ekspertów, przyniesie fantastyczne rezultaty i pozwoli nam w pełni wykorzystać transformację AI” – podkreśla Aleksander Kutela, CEO Ringier Axel Springer Polska.

RASP podkreśla, że zespoły prowadzone przez Marcina Kruczyka charakteryzują się płaską strukturą, otwartością i partnerskim podejściem co pozwala łączyć przyjazne i innowacyjne środowisko pracy z doskonałymi wynikami biznesowymi.

Marcin Kruczyk jest analitykiem danych i menedżerem AI z ponad 10-letnim doświadczeniem konsultingowym. Realizował projekty w wielu różnych branżach, od bankowości, przez telekomunikację i media, po nauki przyrodnicze i opiekę zdrowotną.

Poza zbieraniem doświadczenia w konsultingu, Marcin obronił tytuł doktora bioinformatyki na Uniwersytecie w Uppsali. Dzięki połączeniu swojej wiedzy z zakresu sztucznej inteligencji oraz zacięcia naukowego, w ramach swojej działalności startupowej, przyczynia się do postępów w spersonalizowanej medycynie. Poza życiem zawodowym Marcin Kruczyk jest podróżnikiem i alpinistą.

W styczniu strony Ringier Axel Springer Polska odwiedziło 20,97 mln użytkowników (dane Mediapanel).

W 2021 roku Ringier Axel Springer Polska przy wzroście przychodów o 20,8 proc. do 663,3 mln zł zwiększył zysk netto z 23 do 33,5 mln zł. Najmocniej wzrosły wpływy firmy z reklam internetowych.
 

Dołącz do dyskusji: Marcin Kruczyk dyrektorem obszaru AI&DATA w Ringier Axel Springer Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl