Agencja dsk zajmie się kampanią promującą czytelnictwo w Polsce
Agencja reklamowa dsk wygrała przetarg Instytut Książki na realizację tegorocznej edycji kampanii "Mała książka - wielki człowiek" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to blisko 1,8 mln zł.
Przetarg Instytutu Książki dotyczy przygotowania i realizacji tegorocznej akcji "Mała książka - wielki człowiek" promującej czytelnictwo w Polsce.
Instytut Książki najwyżej ocenił ofertę agencji dsk, tym samym wybierając ją do współpracy.
Promocja czytania dzieciom już od narodzin
Kampania „Mała książka – wielki człowiek”, podobnie jak w latach poprzednich, skierowana jest do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci (tj. rodziców i dziadków, pedagogów, nauczycieli, bibliotekarzy itp.). Ma promować czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.
Agencja dsk będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie szczegółowej koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii, przygotowanie planu mediów, kontentu kampanii, zakup mediów (telewizja, radio), płatną promocję w internecie i social mediach, działania PR i media relations itp.
Kampania ma być realizowana do połowy grudnia br., działania reklamowe w tv, radiu i internecie mają zakończyć się w połowie listopada br. Budżet wynosi 1,8 mln zł.
Ubiegłoroczną akcję Instytutu Książki "Mała książka - wielki człowiek" realizowały - wybrane również w przetargu - agencje dsk i Sigma Bis (wspólna agencja PZU i PKN Orlen).
Dołącz do dyskusji: Agencja dsk zajmie się kampanią promującą czytelnictwo w Polsce